§ 1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://liquidmaster.pl oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu.
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
a) Sklep – sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem https://liquidmaster.pl;
b) Sprzedawca – Dominik Kolecek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Liquid Master Dominik Kolecek, stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: ul. Lubliniecka 47a, 46-380 Dobrodzień, NIP: 5761593772, REGON: 523463873;
c) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży;
d) Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.);
e) Towar/Produkt – rzecz zaprezentowana w Sklepie w celu sprzedaży. - Sprzedaż produktów odbywa się za pośrednictwem modelu dropshippingowego z hurtowni o adresie internetowym detailing-house.pl prowadzonej przez spółkę pod nazwą Nomos sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, NIP: 6040131786, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 987654321.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu w formie dokumentu tekstowego, a klient ma możliwość pobrania go i wydrukowania. Regulamin jest również dostępny w siedzibie sklepu.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), jednakże nie zawierają kosztów dostawy.
§ 2. Warunki korzystania ze sklepu
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://liquidmaster.pl oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu.
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
a) Sklep – sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem https://liquidmaster.pl;
b) Sprzedawca – Dominik Kolecek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Liquid Master Dominik Kolecek, stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: ul. Lubliniecka 47a, 46-380 Dobrodzień, NIP: 5761593772, REGON: 523463873;
c) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży;
d) Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.);
e) Towar/Produkt – rzecz zaprezentowana w Sklepie w celu sprzedaży. - Sprzedaż produktów odbywa się za pośrednictwem modelu dropshippingowego z hurtowni o adresie internetowym detailing-house.pl prowadzonej przez spółkę pod nazwą Nomos sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, NIP: 6040131786, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 987654321.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu w formie dokumentu tekstowego, a klient ma możliwość pobrania go i wydrukowania. Regulamin jest również dostępny w siedzibie sklepu.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), jednakże nie zawierają kosztów dostawy.
§ 3. Zawieranie umów sprzedaży
- Umowy sprzedaży produktów oferowanych w Sklepie zawierane są na odległość za pośrednictwem sieci Internet na podstawie złożonego przez Klienta zamówienia.
- Aby złożyć zamówienie, Klient musi dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie przejść do realizacji zamówienia poprzez wybór sposobu dostawy i płatności oraz potwierdzenie zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na podany przez siebie adres e-mail. Potwierdzenie zamówienia zawiera jego podsumowanie. Otrzymanie potwierdzenia zamówienia jest równoznacznie z zawarciem umowy sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy Klient nie spełnia warunków określonych w regulaminie.
- Wydanie Towarów wybranemu przez Klienta przewoźnikowi następuje do 2 dni roboczych od dnia uiszczenia zapłaty. Informacje dotyczące metod dostawy, kosztów z nimi związanych są przekazywane Klientowi w toku składania zamówienia.
- Przed odbiorem przesyłki od przewoźnika zaleca się jej zbadanie, a w razie stwierdzenia jej uszkodzenia żądanie sporządzenia właściwego protokołu.
- Umożliwia się skorzystanie z następujących metod płatności:
a) przy użyciu zewnętrznego systemu płatności Imoje obsługiwanego przez: ING Bank Śląski;
b) przy użyciu Twisto Pay. - Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności:
a) w terminie 3 dni – w przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym;
b) w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności przy użyciu zewnętrznego systemu płatności;
§ 4. Rejestracja Konta Klienta
- Klient ma możliwość dokonania rejestracji Konta Klienta. W chwili potwierdzenia przez Sklep rejestracji Konta Klienta zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta.
- W ramach usługi prowadzenia Konta Klienta umożliwia się klientowi dostęp do panelu Konta Klienta, który obejmuje następujące funkcjonalności:
-zapisu historii zamówień wraz z możliwością pobrania elektronicznego rachunku
-edycji oraz zapisu adresu rozliczeniowego i automatyczne wprowadzanie przy kolejnych zamówieniach
-edycji oraz zapisu danych osobowych i automatyczne wprowadzanie przy kolejnych zamówieniach
– zmianę hasła
– zapisu przeglądanych produktów w zakładce ulubione
– trwałe usunięcie konta wraz z w.w. funkcjonalnościami
- Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. W celu dokonania rejestracji należy wypełnić i przesłać formularz rejestracyjny.
- Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po jego utworzeniu oraz zalogowaniu przy użyciu wybranej przez Klienta nazwy użytkownika i hasła.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta jest możliwe w każdym czasie, bez podania przyczyny poprzez np. skorzystanie z funkcjonalności panelu Konta Klienta [1] [2] lub przesłanie oświadczenia o wypowiedzeniu listownie lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@liquidmaster.pl.
- Zarejestrowany Klient ma możliwość skorzystania z akcji promocyjnej pn. „umycie auta”. W ramach akcji promocyjnej Zarejestrowanemu Klientowi zostanie udostępniona gra w umycie auta. Po zagraniu w grę Klient otrzyma unikalny kod rabatowy o wartości 2,5% na całe zamówienie. Rabat zostanie naliczony po wpisaniu kodu rabatowego w koszyku w polu kod rabatowy. Kod rabatowy uprawnia do obniżenia ceny Produktów niezależnie od wartości składanego zamówienia. Akcja promocyjna nie łączy się z innymi promocjami, upustami i rabatami. Skorzystanie z akcji promocyjnej możliwe będzie raz na 3 dni. [3] [4]
§ 5. Odstąpienie od umowy (Zwrot) i Rekamacja
- Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionymi Produktami.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży na trwałym nośniku (np. pismem wysłanym pocztą lub e-mailem na adres kontakt@liquidmaster.pl). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (https://uokik.gov.pl/download.php?id=1216), aczkolwiek jest to opcjonalne.
- Konsument jest obowiązany zwrócić Produkty niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Zwrot produktów powinien nastąpić na adres magazynu hurtowni Nomos Sp. z . o. o sp.k. – ul. Agrestowa 1, 83-010, Rekcin.
- Koszty odesłania Produktów ponosi Konsument.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi środki, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Reklamacje związane z wadami Produktów należy kierować na adres e-mail: kontakt@liquidmaster.pl lub na adres stałego miejsca wykonywania działalności Sprzedawcy określony w § 1 ust. 2 lit. b.
- W treści reklamacji zaleca się zamieszczenie danych kontaktowych, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu związanej z nią korespondencji, numer rachunku bankowego właściwego dla zwrotu środków, opis problemu, a także wskazanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- W celu skorzystania z uprawnień z tytułu rękojmi Konsument zobowiązany jest dostarczyć Towar na adres: ul. Lubliniecka 47A 46-380 Dobrodzień
- . Na czas transportu Konsument zobowiązany jest zabezpieczyć Towar w sposób odpowiadający jego właściwościom. Koszty związane z dostarczeniem reklamowanego Towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument, koszty związane z odesłaniem go do Konsumenta ponosi Sprzedawca.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Konsumenta o sposobie dalszego postępowania drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta. W razie braku informacji o preferowanym sposobie przekazania informacji nastąpi ono z wykorzystaniem metody, z której skorzystał Konsument wnosząc reklamację.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca dokona usunięcia wady lub wymiany Produktu na inny, pełnowartościowy, bez wad.
- W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub wymiany Produktu na inny, Konsument może żądać obniżenia ceny Towaru lub odstąpić od umowy. Sprzedawca zwróci Konsumentowi równowartość ceny zakupionego Produktu.
- Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przysługują wyłącznie Klientom będącym konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.)
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany oferty Produktów znajdujących się w sklepie oraz cen Produktów. Zmiany te nie wpływają na już złożone i potwierdzone zamówienia.
§ 6. Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji i dochodzenie roszczeń
- Konsument ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,
b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą;
c) skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
d) złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi:
§ 7. Ochrona danych osobowych
- Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w szczególności z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówień oraz do korzystania z niektórych usług świadczonych przez Sklep.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz do celów marketingowych, jeżeli Klient wyrazi na to zgodę.
- Sprzedawca zapewnia Klientom dostęp do swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawiania i usuwania. Klient może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy sklepu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do nieudostępniania danych osobowych Klientów innym podmiotom, chyba że jest to konieczne do realizacji zamówienia (np. firmie kurierskiej do dostarczenia przesyłki) lub gdy jest to wymagane przepisami prawa.
- Sprzedawca stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby chronić dane osobowe klientów przed ich utratą, nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą oraz nieuprawnionym zniszczeniem.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych Klientów znajduje się w polityce prywatności sklepu.
- Sprzedawca może przekazywać dane osobowe klientów podmiotom zewnętrznym wyłącznie w celu świadczenia usług zleconych przez sklep, takich jak: dostawy, obsługa płatności, hosting, obsługa sklepu internetowego, statystyki, itp. Podmioty te są zobowiązane do ochrony danych osobowych Klientów i ich przetwarzania wyłącznie w celu świadczenia usług na rzecz Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w polityce prywatności. O wszelkich zmianach klienci zostaną powiadomieni na stronie internetowej sklepu oraz/lub drogą elektroniczną.
- Aktualna polityka prywatności sklepu dostępna jest na stronie internetowej liquidmaster.pl.
§ 8. Zmiana Regulaminu
- Sprzedawca zastrzega prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj. zmiany przepisów prawa, zmiany danych lub formy prawnej Sprzedawcy, zmiany sposobów lub terminów płatności lub dostaw, zmiany sposobów płatności, zmiany wymogów niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, a także z powodu innych zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących Świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
- Informacja o zmianie Regulaminu zostanie umieszczona na stronie internetowej Sklepu, w terminie 14 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia.
- Zarejestrowani użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu drogą mailową, co najmniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia. W analogiczny sposób Sprzedawca prześle informacje o zmianie Regulaminu w razie związania stron umową zawartą na czas nieoznaczony.